In Qatar <3

Hejsan!!

Nu ar jag i Qatar i Doha! Det ar jatte mysigt tycker jag aven ifall jag typ inte har sett nanting >.<

Vi bor pa ett compund (vet ej vad det heter pa svenska men det ar typ iallafall ett litet samhalle med mur runt och pool, gym, biljard och ett gang datorer dar jag ar nu) och det ar mysigt! Idag ar det 41+ C varmt och det ar jatteharligt! Det ar sa fuktigt, 40C badhus hela luften assa!

Aja vi ska typ ga nu sa jag maste sluta men jag berattar mer och lagger in bilder nar jag kommer hem >.< 



Paws up! )Julia <3<3

Kommentarer
Postat av: lisa

ååh , så naayyyys ! :D

saknar er jätte mycket ! <3

kram

2011-09-24 @ 13:46:08
URL: http://lisah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0