School kills me -.-

Hejsan!!

Jag vet att jag bara går i 7:an men det är sjukt mycket prov och läxor framöver!
Jag kommer inte alls att blogga lika mycket dom här tre veckorna som kommer framöver, och så har jag kommit på att jag måste plugga hela helgen (eller så mycket jag kan, pallar liksom inte hela helgen) för jag har prov!
Jag har prov i de ämnen som jag typ suger (så jag måste plugga extra myvket) som SO, fysik och matte.....


Som headlinen säger, School Kills me, och den enda anledningen till att jag går ditt är för att inte vara i pjamasen hela dagen och att det är lagen -.-


Me, silly "carebox" :P

Ska kolla in lite mer Desperate Housewives (spell?)


Paws up!! // Julia <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0