= THERE'S SOMETHING ABOUT BABY U AND I =

Hejsan!!

Idag har jag och min älskade bästis Lovisa (<3) varit! Vi var och åkte lite gokart först och sedan så spelade vi minigolf (vilket hon säger att hon "aldrig" spelat förut men der tror rjag int på för hon var så dukitg) och sedan åkte vi hem o va med bellan (<3) vilket oxå var fett kul ^^D

Vad har ni gjort idag då?? <3

 

Jag och super söta lovisa, dock int tagen idag men iaf ^^



Jag och lilla Bellan ^^ PS: hon är oxå ett monster <3



Paws up // Julia <3

Kommentarer
Postat av: Sexy monster bellan :@

We r so sexy madame julia or shall i call u my little monster #PAWSUP I LURVE U MY SEXY MONSTER :@ <333333

2011-08-04 @ 15:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0