Yesterdays shopping ^_^

Hejsan!

Igår var jag o shoppade o hittade denna tröjan som var jätte lik den lady gaga har i musikvideon You and I! Jag köpte den utan att tänka, haha ;)

Jag köpte lite skol saker oxå, lite sorligt att jag behöver göra det, gillar int skolan -.-




Liten bild, men visst är de ganska lika?? ;)


Köpte detta oxå ;)
Skolsaker (till vänster) - Halmstad Bokhandel
Ritblock (med halv fin bild på gaga) - Halmstad bokhandel oxå
iPhone skal, ed hardy - Ullared (Min syrra var där igår och köpte den till mig)
Tröjer (och den silvriga) - Monki
Unicorn - Fick den av min kompis, den ville bara va med, haha ;)


Ikväll ska jag till min kompis på en liten tjejkväll, så kmr antagligen int att göra inlägg förens imon kväll för jag ska sova över ;D

Paws up!! // Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0