tonight yeah baby tonight yeah baby!!

Hejsan!

Igår var jag o mina kompisar (Amanda, Lovisa, Bellan o Emma) på Tall Ship Races som är nu i Halmstad :)

Fast vi var typ bara på youth area  ;P
Vi var där ganska sent (åkte hem vid tolv tiden) och jag var så j*vla trött att jag int minns så mkt, lol ^^
Jag minns att jag bara ville hem och att det var många fyllos, och så sa jag nånting till lovisa, men minns int så mkt om samtalet (Kan man va så trött och sedan cykla hem?) 

Aja vi ska dit idag och imon och sedan ska det komma lite bilder och kanske en och annan film ^_^ 

 
Gjorde en sådan monster in me, cool ide men jag ser helt knäpp ut, haha, men den bjuder jag på ^^D

Paws UP!!! // Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0