The last few days...

Hejsan!!
Idag (måndag 15 augusti) fyller jag år och har haft jätte roligt med mina vänner ^_^ igår (söndan) så firade jag o min familj ;P

Jag ska int säga så mkt för här kommer lite bilder ;D

Gjorde den här ikväll, Avatar/Gaga-inpererat ;)

Födelsedags presenter ;D :

iPhone skal <3

Keyboard!
Fick lite mer men kmr int att lägga in alla ;) tack så mkt för presenterna!! <3

Jag:

Gaga-outfit <3

Haha, Gaga-eyes app <3

Lovisa tyckte denna var fin på mig....... så jag lägger ut den ^_^ från idag <3

Paws up!! // Julia <3

Kommentarer
Postat av: bellan manda o emmis

din jäkla snygging!!! du e as bal som avatar!!u får göra det till oss :9 <3333

2011-08-27 @ 22:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0