last few days = living hell

Hejsan!!

Förlåt om ni tycker att jag int uppdaterar mig så mkt, men det kmr jag int heller, för skolan har ju precis börjat och jag är trött före skolan, i skolan o efter skolan, somnar framför tv:n när jag kmr hem varje dag, vilket gör att jag int kan somna på natten vilket gör att jag är trött på morronen -.-
Men idag har jag int tatt en eftermiddags tupplur så kmr någ gå bra ;D

Jag har oxå int mycket tid åt att lyssna på Lady Gaga eftersom vi int jobbar ännu, utan bara går igenom, vilket leder till stor depression

Men jag ska snart få ett bra system ;D


More Gaga music and I'll be fine ;)

Om ni int pallade läsa allt kan jag kort fatta det ;)
Jag är för trött för att blogga pågrund av skolan och lyssnar int på tillräckligt mkt gaga musik, vilket är som att missa sin medicin ^_^

Paws up o fy fan för långa inlägg ;) !! // Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0