_ I'M AS FREE AS MY HAIR _

Hejsan!!

Idag ska jag, min syrra och mina kusiner ha lite mysigt i solen och sedan till kvällen ha en "sleep over" som dom brittarna säger, lol ^_^

Aja igårkväll sov jag över hos min styvmamma jennifer och det var mysigt. Hon har nydligen fått en iPad som är as cool, det är verkligen jätte kul med iPads ;)

Vi tittade på hus jag och jen (pappa och jennifer bor på olika ställen, är inte gifta, men är ihop ^_^) och hittade ett jätte sött hus som passar! Det ligger på en väg som heter Jordgubbs vägen :)
Men jag vill flytta, felicia och jennifer vill oxå flytta men typ int pappa
lång historia så vi skiter i det ;P

Scheiße, nu blev det ett långt inlägg :O <3


Eftersom Jennifer jobbar på buttericks huvudkontor (http://buttericks.se/) så får hon lite saker ibland, denna peruken fick jag, den säljer dom int längre så den ska jag vara rädd om ^^

Paws up!! // Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0