Moa och jag<3

Hejsan!
Jag och en av mina bästisar, Moa har sovit över från igår till idag. Vi har haft riktigt mysigt! Vi har spelat Nitendo DS (Mario Kart, spela ett jätte roligt spel, prova gärna!), varit och spelat på datorn och massa andra roliga saker! Sedan idag så var vi och åt på Burger King! Vi var där nästan en timma, men det var bara för att vi bara mest snackade. Sedan var jag tvngen att gå hem eftersom dom skulle se den där High School Musical med Kevin Borg.

Jag hoppas den är bra ;)


Love, Julia<3333333333333333

Kommentarer
Postat av: moa lindh

ja det va fett kul att gå ner till börger king vi va ju där as länge!<3 hoppas att vi kan göra om det :D <33 ses moa<3

2010-03-28 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0