Desperata Hemmafruar!

Är det bara jag som är mer än spänd att se den häftiga fortsättningen av Desperate Housewifs! Det är något som hände senast som jag MÅSTE se fortsättningen på! Eller faktiskt så finns det mer förklarningar men det är en speciell grej! Men jag tänker inte avslöja någoting! Det får ni se själva! Om det vore någon i denna värld som tittade på Desperate Housewifs skulle jag bli glad eftersom ingen jag känner gör det och det vore kul att prata om alla spännande händelser som händer med någon! Kontakta mig!

Hehe, lite fånigt kanske, men aja! ;) :)

Love, Julia<33333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

hejsan vill du att jag ska göra en header till dig , isnånna fall så kan jag det när jag kommer till halmstad på lördag eller nått jag kan till och med göra det på din dator ?? du kan komentera min blogg till svar ?? <333

2010-02-26 @ 14:12:47
URL: http://bebziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0